Naszym Klientem jest duża, renomowana i innowacyjna firma produkcyjno-usługowa o wieloletniej tradycji na rynku oraz pozycji lidera w swojej branży. Ze względu na planowany rozwój nowego obszaru biznesowego poszukujemy osoby na stanowisko:
BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER (nieruchomości komercyjne)
ref. 11/GLIW/2018; Gliwice
Głównym celem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie przygotowanie strategii komercjalizacji nowobudowanej nieruchomości przemysłowej oraz aktywny udział w jej realizacji. Ponadto w zakresie zadań znajduje się:
- Aktywna sprzedaż techniczna – segmentacja rynku, przygotowanie stawek czynszu dla potencjalnych najemców, budowa kanałów sprzedaży i pozyskiwanie najemców;
- Sporządzanie ofert i specyfikacji dla klientów, prowadzenie ustaleń oraz negocjacji cenowych;
- Nadzorowanie procesu inwestycji budowlanych (z uwzględnieniem aspektów finansowych), bliska współpraca z architektami;
- Reprezentowanie właściciela na rynku lokalnym;
- Bieżące raportowanie wyników;
- Analiza rynku, otoczenia, aktywności konkurencji;
- Współpraca z pozostałymi działami w firmie w zakresie rozwoju nowego biznesu.
Od zatrudnionej osoby nasz Klient oczekuje:
- Popartego sukcesami doświadczenia w prowadzeniu dużych transakcji na rynku powierzchni komercyjnych oraz w poszukiwaniu mniejszych najemców;
- Znajomość prawa budowlanego oraz regulacji dotyczących gospodarowania nieruchomościami i pośrednictwa;
- Znajomość rynku nieruchomości (w tym w szczególności rynku śląskiego);
- Umiejętności współpracy z architektami, kierownikiem budowy, firmami budowlanymi;
- Wysokich kompetencji sprzedażowych, interpersonalnych i analitycznych potwierdzonych sukcesami sprzedażowymi;
- Bardzo dobrych umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji;
- Świadomości biznesowej oraz umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji;
- Umiejętności planowania i dobrej organizacji czasu pracy;
- Samodzielności, inicjatywy, przedsiębiorczości;
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. dobrym;
- Mile widziane doświadczenie w pracy z wykorzystaniem metodyki sprzedaży i systemu CRM oraz metodyki Lean start up;
- Innowacyjności i chęci pracy w środowisku ceniącym tą wartość.
- Atrakcyjny system wynagradzania;
- Umowę o pracę lub umowę o współpracy;
- Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop, samochód;
- Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie produkcyjnej, oferującej swoje produkty na 10 rynkach europejskich, działającej systemowo i w oparciu o metodykę sprzedaży;
- Współpracę z profesjonalnym zespołem marketingu, sprzedaży, customer service;
- Rozwój zawodowy, profesjonalny system szkoleń i coachingu, w tym opiekę Mentora;
- Ciekawą i kreatywną pracę, bycie częścią nowocześnie zarządzanej i nieprzeciętnej firmy;
- Upominki od firmy z okazji świąt, urodzin lub innych ważnych wydarzeń;
- Program preferencyjnych zakupów produktów firmowych dla Pracowników.
Zainteresowane osoby zachęcamy do przesyłania swoich aplikacji (CV i list motywacyjny) pocztą elektroniczną wraz z podaniem numeru referencyjnego oraz nazwy stanowiska na adres: rekrutacja@intendi.com.pl wraz z aktualną zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanej aplikacji przez INTENDI CONSULTING, Al. Korfantego 138, Katowice, w celu prowadzenia przez ten podmiot postępowania rekrutacyjnego, którego przesłana aplikacja dotyczy i umieszczenia mojej aplikacji w bazie kandydatów, co pozwoli na kontakt w przypadku innych podobnych ofert w przyszłości.”
„Wyrażam zgodę na przekazywanie moich danych osobowych zawartych w przesłanej aplikacji podmiotom trzecim – potencjalnemu pracodawcy, którego dotyczy prowadzony proces rekrutacyjny.”
APLIKUJ