Business Development Manager (nieruchomości komercyjne)

Naszym Klientem jest duża, renomowana i innowacyjna firma produkcyjno-usługowa o wieloletniej tradycji na rynku oraz pozycji lidera w swojej branży.  Ze względu na planowany rozwój nowego obszaru biznesowego poszukujemy osoby na stanowisko:

BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER (nieruchomości komercyjne)

ref. 11/GLIW/2018; Gliwice


Głównym celem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie przygotowanie strategii komercjalizacji nowobudowanej nieruchomości przemysłowej oraz aktywny udział w jej realizacji. Ponadto w zakresie zadań znajduje się:

  • Aktywna sprzedaż techniczna – segmentacja rynku, przygotowanie stawek czynszu dla potencjalnych najemców, budowa kanałów sprzedaży i pozyskiwanie najemców;
  • Sporządzanie ofert i specyfikacji dla klientów, prowadzenie ustaleń oraz negocjacji cenowych;
  • Nadzorowanie procesu inwestycji budowlanych (z uwzględnieniem aspektów finansowych), bliska współpraca z architektami; 
  • Reprezentowanie właściciela na rynku lokalnym;
  • Bieżące raportowanie wyników;
  • Analiza rynku, otoczenia, aktywności konkurencji;
  • Współpraca z pozostałymi działami w firmie w zakresie rozwoju nowego biznesu.



Od zatrudnionej osoby nasz Klient oczekuje:

  • Popartego sukcesami doświadczenia w prowadzeniu dużych transakcji na rynku powierzchni komercyjnych oraz w poszukiwaniu mniejszych najemców;
  • Znajomość prawa budowlanego oraz regulacji dotyczących gospodarowania nieruchomościami i pośrednictwa;
  • Znajomość rynku nieruchomości (w tym w szczególności rynku śląskiego);
  • Umiejętności współpracy z architektami, kierownikiem budowy, firmami budowlanymi;
  • Wysokich kompetencji sprzedażowych, interpersonalnych i analitycznych potwierdzonych sukcesami sprzedażowymi;
  • Bardzo dobrych umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji;
  • Świadomości biznesowej oraz umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji;
  • Umiejętności planowania i dobrej organizacji czasu pracy;
  • Samodzielności, inicjatywy, przedsiębiorczości;
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. dobrym;
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z wykorzystaniem metodyki sprzedaży i systemu CRM oraz metodyki Lean start up;
  • Innowacyjności i chęci pracy w środowisku ceniącym tą wartość.
Zatrudnionej osobie nasz Klient oferuje:
  • Atrakcyjny system wynagradzania;
  • Umowę o pracę lub umowę o współpracy;
  • Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop, samochód;
  • Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie produkcyjnej, oferującej swoje produkty na 10 rynkach europejskich, działającej systemowo i w oparciu o metodykę sprzedaży;
  • Współpracę z profesjonalnym zespołem marketingu, sprzedaży, customer service;
  • Rozwój zawodowy, profesjonalny system szkoleń i coachingu, w tym opiekę Mentora;
  • Ciekawą i kreatywną pracę, bycie częścią nowocześnie zarządzanej i nieprzeciętnej firmy;
  • Upominki od firmy z okazji świąt, urodzin lub innych ważnych wydarzeń;
  • Program preferencyjnych zakupów produktów firmowych dla Pracowników.

Zainteresowane osoby zachęcamy do przesyłania swoich aplikacji (CV i list motywacyjny) pocztą elektroniczną wraz z podaniem numeru referencyjnego oraz nazwy stanowiska na adres: rekrutacja@intendi.com.pl wraz z aktualną zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanej aplikacji przez INTENDI CONSULTING, Al. Korfantego 138, Katowice, w celu prowadzenia przez ten podmiot postępowania rekrutacyjnego, którego przesłana aplikacja dotyczy i umieszczenia mojej aplikacji w bazie kandydatów, co pozwoli na kontakt w przypadku innych podobnych ofert w przyszłości.”

„Wyrażam zgodę na przekazywanie moich danych osobowych zawartych w przesłanej aplikacji podmiotom trzecim – potencjalnemu pracodawcy, którego dotyczy prowadzony proces rekrutacyjny.”




APLIKUJ